ושתהיה לכם נחיתה רכה…
דף נחיתה - ספיישל

ושתהיה לכם נחיתה רכה…

אחד השלבים החשובים ביותר בבניית קמפיין פרסומי הוא היעד אליו מופנה הגולש. על דף נחיתה חשבתם? קבלו מספר טיפים לבניית דף נחיתה שיהפוך את הגולשים ללקוחות

לאחר שבניתם קמפיין מנצח בגוגל אדוורדס, או ניסחתם פוסט מפוצץ בפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לבחור לאן להוביל את הגולשים שלכם. מרבית המפרסמים חושבים שהאתר הוא המקום הנכון להפנות אליו את הגולשים ובכך כמובן להשיג תנועה לאתר, אך אם תיזכרו בעובדה שהגולש בשנת 2017 הוא חסר סבלנות, תבינו שהדרך הטובה ביותר היא להפנות אותו לדף נחיתה.

מהו בעצם דף נחיתה?

דף נחיתה, הוא לרוב עמוד אחד בלבד, מתומצת ביותר, כאשר הגולש מגיע אליו הוא מקבל את המידע הרלוונטי ביותר שהוא צריך לקבל ושם הוא ישאיר את הפרטים שלו. אם למשל גולש חיפש גן אירועים בשרון, והוא הקליק בגוגל על המודעה שלך, מומלץ שהדבר הבא שיראה הוא דף נחיתה עם טופס השארת פרטים לקביעת תאריך לאירוע שלו. המטרה של הדף הוא לייצר אינטראקציה מיידית עם הגולש, בלי להעמיס עליו יותר מדי מידע. ברגע שהלקוח יגיע לאתר שלך, במקום לדף נחיתה, הוא יתחיל להתבלבל ובמקרים רבים לא יעשה שום פעולה נוספת כמו להשאיר פרטים או להתקשר למקום. במידה והגולש הגיע לעמוד הנחיתה ולא השאיר פרטים, יש אפשרות "לצבוע אותו" ולפרסם לו יותר מאוחר את גן האירועים באמצעות רימרקטינג בפייסבוק או ברשת המדיה, עם לינק לאתר, ובכך להעשיר את עולם התוכן והחשיפה של הגולש לתכנים נוספים שלך.

 

דף נחיתה לחתן כלה - ספיישל

התאמה למובייל

אחד הדברים החשובים ביותר כשבונים דף נחיתה הוא להתאים אותו למובייל. היום, רובנו גולשים דרך המובייל ולכן כל דף אינטרנט באשר הוא רצוי שיהיה מותאם למובייל, ודפי הנחיתה נכללים גם. לתחום חווית משתמש יש חלק חשוב מאוד פה, ויש לזכור להוסיף לחצן שמביא ישר לחייגן הטלפון, אייקון שמוביל ישירות לתוכנת הניווט waze, וכן מספר מועט של שדות וכמובן לא להעמיס בהמון מלל.

 

התאמת דף נחיתה - ספיישל

עיצוב וחדשנות

אם עדיין לא עשיתם שימוש בדפי נחיתה, דעו כי אתם לא היחידים, אך כאשר תחליטו כן להשתמש באופציה זו, זכרו שכמוכם יש עוד המון, וכדי שהגולשים ירצו להשאיר את פרטיהם דווקא אצלכם, תצטרכו לעבוד טוב טוב על עיצוב. הרי מדי חודש אנו שומעים על אולם אירועים או מסעדה חדשה שנפתחו, ולכן, כדי לבלוט מבין כולם, עליכם להביא משהו אחר. חשבו מה מייחד אתכם, מה מבדיל אתכם מאחרים, וכן בראש ובראשונה מה הגולש צריך וכך תדעו כיצד לעצב דף נחיתה שיגרום לגולשים להשאיר את פרטיהם או ליצור קשר. פעמים רבות גולש מקליק על המודעה שלכם, מגיע לדף הנחיתה, אך משהו בנראות שלו לא מספיק מושך אותו להשאיר את הפרטים שלו. אם אתם חוששים מפאת תקציב דל שיש ברשותכם, תמיד תוכלו שהמשהו האחר הזה יהיה דווקא טקסט מאוד משכנע, או נתינת ערך מוסף לגולש כמו למשל הטבה מסוימת בסגירת תאריכים לחודשי החורף, או פגישת ייעוץ חינם עם מארגן האירועים שלכם ללא התחייבות. כל דבר כזה יקרב את הגולש אליכם ויגרום לו לרצות להיות לקוח שלכם.

מבחן התוצאה והסקת מסקנות

לאחר שבניתם דף נחיתה תוכלו לפרסם אותו ולהפנות אליו את הגולשים. לאחר שהתקבלו מספר פניות, או שאולי לא התקבלו פניות בכלל, תוכלו תמיד לחזור ולשפר אותו. לפעמים אף כדאי ליצור לפחות שני דפים על מנת להשוות ביניהם בזמן אמת (A/B testing) וכך לבחור את הדף האופטימאלי והטוב ביותר.

 

a/b testing - ספיישל

 

דוגמאות לדפי נחיתה שבנינו בספיישל:

דף נחיתה מצפה רועים - ספיישל

 

דף נחיתה אטורה - ספיישל