טיפים לפרסום בפייסבוק
231232321

טיפים לפרסום בפייסבוק

אם היו נותנים לכם את האפשרות לפרסם את המסעדה שלכם לאלפי גולשים ביום, בקלות ובלי להוציא סכומי עתק, לא הייתם עושים זאת?! אם התשובה שלכם היא ברור שכן, כדאי שתתחילו להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק

קשה לספור את מספר המשתמשים בפייסבוק בכל יום, אך אין ספק שמדובר בכמות עצומה מאוד של גולשים. מכיוון שרשת חברתית זו פופולארית מאוד, קיימת האפשרות לבעלי עסקים לפרסם את עצמם ובכך להשיג לקוחות חדשים. אם יש בבעלותכם מסעדה, קבלו מאיתנו מספר טיפים שיעזרו לכם לפרסם אותה בפלטפורמה זו, בקלות רבה ובלי להוציא יותר מדי כסף.

תחזוק דף עסקי

אחד השלבים הראשונים, עוד לפני שאתם בכלל מתחילים להשתמש באופציית הפרסום בתשלום של פייסבוק היא לתחזק דף עסקי בפייסבוק. דף זה כולל כמובן פרטים ותמונות של המסעדה וכמובן חדשות ועדכונים על בסיס קבוע. כשגולש יגיע לעמוד העסקי שלכם דרך המודעה הוא ירצה למצוא עמוד הנראה ומנוהל בצורה טובה. לכן, קודם כל בדקו את תמונת הפרופיל והקאבר שלכם וכן את התכנים בעמוד ורעננו אותם לפי הצורך.

 

דף עסקי בפייסבוק - ספיישל

הגדרת תקציב הפרסום

אחד היתרונות של פרסום ברשת חברתית זו, בדומה לשיטת הפרסום בגוגל אדוורדס, היא בחירת תקציב הפרסום לפי רצונכם. היא מתאימה לכל מי שרוצה לפרסם גם כאשר אין בידיו תקציב רב מדי. כמובן שככל שהתקציב שלכם גבוה יותר תוכלו להגיע לקהל רב יותר, אך גם בתקציב קטן יותר תוכלו לקבל עוד לייקים לעמוד העסקי שלכם ולקוחות חדשים במסעדה.

 

הגדרת תקציב פרסום - ספיישל

פילוח קהל היעד

כאשר אתם מתחילים לפרסם את המסעדה שלכם בפייסבוק, חשוב מאוד שתדעו למי אתם מכוונים את הפרסום. לא כל מסעדה מתאימה לכל קהל יעד. חשבו על מספר מאפיינים של גולשים כגון: גיל, מגדר, מיקום, מצב משפחתי וכן תחומי עניין. אם תפרסמו רק לקהל ממוקד מאוד, אומנם מספר הנחשפים למודעה לא יהיה גדול מדי, אך הוא יהיה הרלוונטי ביותר.

ניסוח המודעה

לאחר שיש לכם דף עסקי בפייסבוק ובחרתם את קהל היעד אליו תפרסמו, הגיע הזמן להקים את הקמפיין. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להחליט מה אתם רוצים להשיג: האם אתם צריכים עוד לייקים בעמוד העסקי? האם יש לכם תפריט עסקיות חדש ואתם רוצים להביא למסעדה לקוחות בשעות הצהריים? האם אתם מסעדה לאירועים ואתם רוצים שיותר ויותר לקוחות יסגרו תאריך לאירוע הבא שלהם אצלכם? אלו חלק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם בבואכם לנסח מודעות לקמפיין. הדבר השני הוא ניסוח המודעות ובחירת התמונות. אם התקציב שלכם גבוה יותר, כדאי שתשקיעו בקופירייטר ובמעצב גרפי שייעצבו לכם מודעות ברמה גבוהה יותר ודרכן תשיגו פניות רבות יותר ממודעות פשוטות מדי. אל תשכחו לעשות a/b testing ולעשות השוואה בין מספר מודעות שונות על מנת לבדוק איזו מהן עובדת טוב יותר, הן מבחינת הניסוח והן מבחינת בחירת התמונות.

ניסוח מודעה - ספיישל

מעקב וניתוח

לאחר שהקמתם את הקמפיין ובחרתם את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע, אתם מוכנים לצאת לדרך ולהתחיל לפרסם אותו. אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לזכור הוא שאין דבר כזה "שגר ושכח". קמפיין פרסומי, גם בגוגל וגם בפייסבוק צריך להיות במעקב תמידי ולכן יש לעשות אופטימיזציה לקמפיין. אופטימיזציה זו כוללת את כל החלקים: בחירת קהל היעד, ניסוח המודעות, בחירת התמונות, זמני פרסום המודעה ובעצם כל מה שאתם רוצים לשפר.

 

מעקב וניתוח - ספיישל