פרסום באאוטברין: כך תפרסמו את העסק שלכם באתרים הגדולים בארץ
פרסום באאוטבריין - ספיישל

פרסום באאוטברין: כך תפרסמו את העסק שלכם באתרים הגדולים בארץ

סביר להניח שכבר נתקלתם בזה בעבר, השתמשתם בזה ואפילו לא שמתם לב לכך.

היום בישראל יש 2 מונופולים ששולטים בפרסום בעולם המדיה – גוגל בחיפוש, ופייסבוק ברשתות החברתיות. אבל מה אם נגיד לכם שיש עוד דרך פשוטה ומהירה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם?

בכתבה הזאת אנחנו נפרט לכם על איך הפלטפורמה הזאת עובדת, איזה סוג של תכנים כדאי לפרסם שם וכמובן שתקבלו מאיתנו כמה טיפים עסיסיים על איך משתמשים בזה לקידום המסעדה שלכם.

מה זה אאוטבריין - ספיישל

איך זה עובד?

אאוטבריין היא בעצם פלטפורמה שמאפשרת לכם לפרסם את השירות/המוצר שלכם באתרי החדשות המובילים בארץ ובעולם. פרסום באתרים המובילים בישראל יכול לעלות סכומי עתק, וברוב המקרים זה פרסום שלא משתלם ולא מייצר תנועה מספיק גדולה ורלוונטית על מנת שכל ההשקעה הזאת תצא רווחית בסופו של דבר.

אאוטברין מציעה לכם, בעלי העסקים להעלות את התכנים שלכם לאתרי החדשות הגדולים בארץ שבינהם: The Marker, הארץ, ספורט 5, One, מאקו, טיים אאוט וכו'.

כאשר גולש קורא כתבה או מאמר מסויים ומגיע לחלקו התחתון של העמוד, יש חלק של כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך (ראו תמונה). זהו בעצם החלק שלנו, המפרסמים ושם אנחנו מטמיעים את התוכן שאותו אתם מעוניינים לפרסם. במידה והקורא לחץ על המודעה שלנו הוא מועבר הישר לכתבה באתר שלכם ועל כל קליק שהתבצע אנחנו משלמים, מה שיוצר מצב שרק אנשים שמעוניינים לקרוא את התוכן שלכם נחשפים אליו.

פרסום באאוטבריין - ספיישל

אז מה בעצם מפרסמים שם?

אאוטברין היא פלטמורמה שמשתמשים בה לפרסום תוכן. בתור בעלי עסקים, אתם תדעו הכי טוב מה עובד על הלקוחות שלכם ומה הם אוהבים, אם יש לכם מנה מנצחת או איזה שהוא מסר חדש שאתם מעבירים ורוצים להפיץ את הבשורה, אז בלי ספק אאוטבריין יכולה להיות בחירה מעולה בשבילכם.

איך זה מתקשר לתחום המסעדנות?

באאוטברין אתם משלמים לפי מספר הקליקים שתקבלו, כאשר יוצרים קמפיין ומעלים תוכן מסויים אאוטברין יציג אתכם בין היתר באתרים הקשורים לנישה שלכם, אם אתם עוסקים בתחום המסעדנות אז סביר להניח שהתוכן שתפרסמו יתפרסם בטיים אאוט ועוד מגזינים של חובבי אוכל ובילויים, ואם הגעתם לשם, אז חצי עבודה כבר יש.

מספר טיפים שיעזרו לכם לשדרג את הכתבה שלכם:

כותרת – נסו לחשוב על כותרת מושכת שתזמין אנשים שאוהבים אוכל ללחוץ על המודעה שלכם לדוגמא: "המנה ששיגעה את איטליה עושה עלייה לתל אביב", "3 בראנצ'ים חדשים שאתם חייבים לנסות", "מה חושבים השפים (שמות של שפים ידועים) על המסעדה שלכם" וכו'.

תמונות – בלי תמונות בכתבה סביר להניח שהקוראים יצאו אחרי מספר שניות, וסתם תבזבזו כסף על לקוחות שנכנסו אבל שיעממתם אותם. נסו לשלב לפחות 2-3 תמונות מפתות של המנה שאתם מקדמים.

פסקאות – מאותה סיבה שהסברנו קודם, אם הגולש יכנס ויראה תוכן צפוף בלי טריגרים, סביר להניח שלא תהיה לו סבלנות לקרוא את זה. חלקו את המאמר שלכם לפסקאות עם כותרות מעניינות ומושכת לכל פסקה.

אם עד היום השקעתם רק בפייסבוק וגוגל אז הגיע הזמן שתכירו את השחקן החדש. אאוטבריין יכול לייצר לכם תנועה לא קטנה של גולשים רלוונטים, או במילים אחרות לקוחות פוטנציאליים. נסו לחשוב מחוץ לקופסא (אאוטבריין) להיות יצרתיים ומעניינים – כמו תמיד.