פרסום באמצעות מובילי דעה
פרסום באמצעות מובילי דעה

פרסום באמצעות מובילי דעה

רוצים לקבל יותר חשיפה ברשתות החברתיות ועל הדרך לשפר את המיקומים שלכם בגוגל?

אם יש לכם חשבון באינסטגרם אז סביר להניח שכבר נתקלתם בזה בעבר. על פי סקרים שנערכו לאחרונה, פרסום באמצעות מובילי דעה הוא פרסום שברוב המקרים יתן לכם תמורה מעולה ביחס למחיר שתשלמו עליו.

פרסום באמצעות מובילי דעה - ספיישל

איך זה עובד?

ברשתות החברתיות יש לא מעט אנשים שמקבלים חשיפה ענקית על כמעט כל פוסט שהם מעלים. המטרה בפרסום זה היא פשוטה, למצוא את מובילי הדעה שיש להם את מספר החשיפות הגדול ביותר, ויחד עם זאת לוודא שאכן אותו קהל שעוקב אחריהם, הוא קהל היעד שלכם.

כאשר אתם בוחרים את המשפיעים שאליהם אתם מתכוונים לפנות, חשוב לקחת בחשבון ולחשוב מהו קהל העוקבים של אותו אדם. ייתכן שלאדם מסויים תהיה כמות גדולה של חשיפות, אבל הקהל שעוקב אחריו לא רלוונטי לשירות שאתם מציעים, קחו זאת בחשבון במידה ואתם מעוניינים לקבל לידים איכותיים ולא רק חשיפה למותג.

פרסום באמצעות מובילי דעה - ספיישל

ייתרון נוסף הוא שפרסום מסוג זה יכול לא רק לעזור לכם לקבל לידים איכותיים אלא גם לשפר את המיקומים שלכם במנועי החיפוש. גוגל היום מייחסת חשיבות רבה לאזכורים ברשתות החברתיות. לכן, ברגע שהמוצר/שירות שלכם מוזכר אצל אחד ממובילי הדעה ומקבל חשיפה גבוהה, כך גם השיח על המוצר שלכם ברשת עולה, וגוגל רואה במוצר שלכם יותר רלוונטי ומעניין – ומדרגת אתכם בהתאם.

אז איפה מוצאים אותם?

# הדרך הראשונה היא פשוט לבדוק את רשימת העוקבים שלכם, במידה ויש לכם חשבון אינסטגרם פעיל.

# דרך נוספת היא לגשת לאינסטגרם ולהריץ חיפוש, נסו לבדוק ביטויים שקשורים אליכם לדוגמה #שמות של מתחרים, #שמות של שפים ידועים ולראות את פוסטים שאנשים מעלים ואת כמות החשיפה שלהם.

בתור בעלי מסעדות, נסו לחשוב מה אתם יכולים לתת להם בתמורה לשירות הזה. בישראל לא תוכלו למצוא הרבה מובילי דעה בתחום האוכל שיש להם כמות חשיפה גבוהה, אבל גם על זה אתם יכולים להסתכל כיתרון, משום שברוב המקרים אותם אנשים יסכימו לקבל הטבה בתמורה לפרסום שיתנו לכם.