פרסום באמצעות תוכן
פרסום באמצעות תוכן - ספיישל

פרסום באמצעות תוכן

האם הייתם רוצים לגלות דרך נוספת שתביא עוד לידים ומכירות לעסק שלכם?

אי פעם חשבתם להוסיף בלוג לאתר שלכם כחלק מאסטרטגית הפרסום? נכון שכרגע זה לא נשמע מפתה, ואתם לא כלכך יודעים איך זה יכול לתרום לכם ולהביא עוד מכירות, אבל אנחנו מבטיחים לכם, שברגע שתסיימו לקרוא את הכתבה הזאת, דעתכם תשתנה.

מהו פרסום באמצעות תוכן?

פרסום באמצעות תוכן בא להציג לגולשים את המוצר שלכם מזוויות שונות, מאשר דרך הפרסום הישירה שבה אתם משתמשים כיום. אם נעשה השוואה לחיים המציאותיים, אפשר לראות בפרסום באמצעות תוכן כאיש מכירות שמציג לכם את היתרונות של המוצר, האפשרויות הקיימות בו והמאפיינים השונים שלו מזוויות שונות. כך גם כתיבת תוכן תציג לגולשים שלכם את המוצר שאתם מתכוונים למכור להם בצורה טיפה שונה ומתוחכמת.

פרסום באמצעות תוכן - ספיישל

יתרה מכך, רשתות המדיה נותנות לכם את הכוח לקבץ את כל מי שמתעניין במוצר שלכם ולפרסם לו שוב פעם באמצעות כלים מסויימים. אנחנו בטוחים שיצא לכם לא פעם לראות כותרת טובה על נושא שמעניין אתכם לדוגמה: "איך ישראלים רבים מכפילים את שווי הנכסים שלהם באמצעות דירות להשקעה בברלין". בכתבה שקראתם באמת היה מפורט כל שלב ושלב, כל שאלה שעלתה לכם נענתה בכתבה, הוצגו לכם דוגמאות של אנשים אמיתיים שמספרים על ההצלחה שלהם וכו'. יצאתם מהכתבה והמשכתם לגלוש ברחבי האינטרנט, ולאחר יום יומיים או אפילו מספר שעות פתאום אתם רואים פרסום בפייסבוק של חברת "חזי נדל"ן" שמציעה לכם מימון מלא להשקעה בדירה בברלין.

רבים יחשבו שזה צירוף מקרים מטורף והיקום פשוט רומז ללכת ולקנות עכשיו נכס בברלין, ורבים מהם רצים לעשות את זה!

פרסום באמצעות תוכן - ספיישל

אז בואו נראה מה קרה כאן בעצם:

אם אי פעם התנסיתם או התעניינתם בפרסום באינטרנט אז בטח שמעתם את המונח רימרקטינג. רימרקטינג בעצם הוא פרסום מחדש לקהל מסויים שביקר אצלכם באתר, באמצעות קוד שפייסבוק/גוגל מספק לנו, אנחנו מסוגלים לאסוף רשימה של משתמשים שנכנסו אליכם לאתר והתעניינו בשירות/ מוצר מסויים שאתם מוכרים ולפרסם להם כל דבר אחר שאנחנו רוצים.

כאשר נכנסתם לכתבה של הדירות להשקעה בברלין בעצם קוד הרימרקטינג תפס אתכם, ומכן ואילך הדרך של אותו מפרסם להגיע אליכם ולמכור לכם את השירות שלו היא קלה מאוד – כי כבר התעניינתם בזה.
אם ננסה לחשוב איך ניתן להשתמש בזה לתחום המסעדנות אז יש אין ספור של טקטיקות ואסטרטגיות שאנחנו בחברת ספיישל כבר הוכחנו כמוכרות ועובדות.

בכתבה הזאת נתנו לכם הצצה לאחת הטקטיקות המתוחכמות והאפקטיביות ביותר שקיימות היום בעולם הפרסום במדיה, אז בפעם הבאה שאתם קוראים כתבה מסויימת ואתם לא מבינים מה האינטרס של אותו אדם לכתוב אותה ולנדב לכם מידע, דעו שיש אסטרטגית מכירה מתוחכמת מאחוריה.