5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את השיווק שלכם במדיה החברתית
5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את השיווק שלכם במדיה החברתית

5 טיפים שיעזרו לכם לשפר את השיווק שלכם במדיה החברתית

מחפשים טקטיקות שיווק במדיה החברתית שיעזרו לכם להתבלט? להיות כל הזמן ערים לשינויים שקורים במדיה הזו לא תמיד קל, אספנו לכם את הטקטיקות הטובות ביותר כיום.

1. תייגו את האנשים שקשורים לתוכן שלכם

העלתם פוסט בפייסבוק, לינק לכתבה או תמונה של מנת הספיישל היומי באינסטגרם, מדהים! אך נסו לחשוב למי קשור התוכן ותייגו את האנשים שסובבים את אותו התוכן – הבעלים של המקום, השותפים, השף, הטבח, אנשי הצוות וכו'.

תיוג שמות אותם האנשים בפוסטים שלכם יגרמו לחשיפה גדולה יותר לקהל שהסיכוי שלו להיות מעורב יותר עם המותג שלכם גבוה בהשוואה לקהל אחר שאינו מכיר כלל את המוצר שלכם.

[טיפים שיעזרו לכם לשפר את השיווק במדיה החברתית]

2. הגישו את התוכן שמתאים לקהל שלכם

בעולם שבו כולם מתחרים על תשומת ליבו של הצרכן, האם התוכן שלך מצליח להתבלט בים אינסופי של תוכן?

בכדי שהתוכן שלך יהיה אפקטיבי, הוא צריך להתיישר עם המטרות שלך, להגיע לקהל שלך במקום בו הם נמצאים, ולדבר איתם בשפה, בטון ובסגנון שמדבר אליהם.

קחו צעד הצידה והסתכלו על התוכן שיצרתם במשך ה-30 יום האחרונים, תהיו כנים עם עצמכם וחשבו האם אתם מרוצים מהתוכן שיצרתם במידה ואתם קהל היעד הרלוונטי.

השתמשו בשאלות הבאות בכדי לוודא שהתוכן שלכם הוא בעל ערך:

  • האם התוכן מעורר רגש כלשהו?
  • האם התוכן רלוונטי?
  • האם התוכן מועיל?
  • האם התזמון נכון?
  • למה זה צריך להיות איכפת למישהו כאשר הוא רואה את התוכן?

הכינו תוכנית עבודה לפעילות במדיה החברתית

 

3. הציעו פרס על שיתוף התוכן שלכם

תמריצים לשיתוף התוכן החברתי שלכם יעודד יותר אנשים לשתף את התוכן שלכם ובכך להגיע לקהל יותר רחב בצורה ויראלית.

לדוגמא: עודדו את החברים בדף שלכם לשתף את תמונת מנת הדגל של המסעדה שלכם, באם יהיו יותר מ-100 שיתופים, שלושה מחברי הדף שלכם יזכו באופן רנדומלי בהטבה יחודית לארוחה זוגית במסעדה או כל פרס שווה כזה או אחר.

נסו להיות יצירתיים בתמריצים שלכם, ככל שהם יהיו יותר אטרקטיביים ככה תצליחו להגיע לחשיפה רבה יותר.

4. הכינו לכם תוכנית עבודה מלאה לפעילות במדיה החברתית

עסקים רבים מרגישים צורך עז ליצור תוכן עבור כל מדיה חברתית הקיימת בשוק, או גרוע מכך מותגים רבים יוצרים את אותו סוג של תוכן ופשוט מפיצים את אותו תוכן בכל ערוצי המדיה החברתית הקיימים. במקרה כזה אתם צריכים תוכנית עבודה לפעילות במדיה החברתית.

סביר להניח שבכל פלטפורמה הצרכים והתוכן הינם שונים, להלן המרכיבים שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם פונים לפרסם בכל פלטפורמה:

  • מה הערוץ בו אתם פועלים (לדוגמא: פייסבוק) ?
  • הטרגוט (מי הקהל אליו אתם פונים)
  • המטרה (האם הגדלת מכירות או ליצור חווית לקוח טובה יותר)
  • סוג התוכן העיקרי (טקסט, תמונות, וידאו, גרפיקה יחודית)
  • מבנה הפוסט (איך בכלליות יראה מבנה של כל פוסט שעולה)
  • מה הוא טון הדיבור (שובב, סרקסטי וכדומה)
  • פעולה רצויה (מה התנהגות המשתמש שאתה רוצה להשיג) זה בדיוק למה שיווק תוכן דיגיטלי הוא לא קל, אבל במידה ותעשו את זה בצורה נבונה, תוכלו להשיג תוצאות יותר טובות מאשר עבודה ללא הגדרה מדוייקת.

5. בצעו רימרקטינג בפייסבוק למי שביקר באתר שלכם

להביא טראפיק לאתר שלכם לוקח זמן ועבודה רבה שדורשת השקעת מאמצים במגוון ערוצים (פרסום באתרי נישה, קידום בגוגל, יח"צ, פעילות אופליין, מוצר טוב ושירות טוב). אותו קהל שהגיע לאתר שלכם, סביר להניח שיש פוטניציאל להשיג יותר מהביקור שלו גם לאחר שהוא עובר את האתר.

זה נקרא, רימרקטינג, פעולה שבה אפשר לעקוב אחרי הקהל שביקר אצלך ולהופיע אצלו ספציפית בערוצי המדיה החברתית האחרים בהן הוא גולש ולפנות אליו שם. פעולה זו נותנת לכם להציג ללקוח שכבר פגש אותנו בעבר חשיפה נוספת להיכרות עם המותג שלכם.

זוהי טקטיקה מעולה בכדי לשפר יחסי המרה ולהגיע לקהל ממוקד מאוד בעלות יחסית זולה מאשר מדיה רגילה.